joi, 2 februarie 2012

Descoperă Bulgaria!

Ziceam că cea mai mare nebunie pe care o făcusem, era autostopul în România(great experience in Romania(I)). Acum am mai adăugat câteva- couchsurfing.org și Bulgaria. O să mă refer doar la Bulgaria, cred că va urma și o serie de articole.
„Ești din Moldova? scrie numărul meu de telefon - am un prieten care ar putea să-ți facă cetățenie bulgară”... 

După așa o abordare - m-am simțit și uimită, dar și dezamăgită.

Acum să vă explic și situația - În plină stradă câțiva tineri distribuiau flaiere. I-am întrebat ceva în engleză, (pentru că bulgara o învăț). Între timp, apare un bărbat/ bulgar (nu că ar fi foarte important), care m-a întrebat de unde sunt. Răspunsul meu -Moldova!. și el vizibil fericit îmi zice „Ești din Moldova? scrie numărul meu - am un prieten care ar putea să-ți facă cetățenie bulgară” 
La care eu - Nu am nevoie de o altă cetățenie! Am deja cetățenie dublă! 
- cu cetățenia României poți merge doar la spălat în Europa, dar noi... 

Da, după ce suntem considerată cea mai săracă țară (presa), din păcate mai suntem și concepuți ca niște persoane ce aleargă după cetățenii - intermediari apar acolo unde este cerere! (din 2010 Cetatenia bulgara-mai usor de obtinut/ intermediari fără afacere)

Un comentariu:

  1. Greu trebuie să mai fie pentru cineva venit de peste Prut să îşi dovedească valoarea mai încoace, în aşa-zic civilizata UE.

    Din păcate, oameni pli de prejudecăţi sunt peste tot.

    RăspundețiȘtergere

Știu ca ai o părere. Loc pentru idei raționale și nu doar...