sâmbătă, 26 mai 2012

Pasha Parfeni - Eurovision 2012



În Baku, capitala Azerbaijanului, va avea loc finala concursului Eurovision 2012. Republica Moldova va fi reprezentată de Pasha Parfeni cu piesa „Lăutarul”. Chiar dacă se află în repetiții pentru marea finală a concursului, interpretul a găsit timp pentru a acorda un interviu. A spus că se simte pregătit să cucreasca publicul și este mândru că reprezintă Republica Moldova la acest concurs. În același timp a îndemnat moldovenii de pretutindeni să urmărească marea finală și să voteze pentru cel mai bun participant.


Pasha Parfeni audio


Alexandra Bivol: Te simți pregătit de marea finală?

Pasha Parfeni: Eu și echipa noastră ne simțim foarte bine dar și foarte pregătiți, mai ales pentru că am folosit timpul pe care l-am avut la maxim. Am dat interviuri și am participat la conferințe de presă, deci pot să vă asigur că reputația țării noastre în presă, cel puțin e destul de bună. E un motiv în plus pentru a ne simți mai bine-dispuți pentru marea finală.

A.B. Care au fost sentimenentele tale în momentul în care ai aflat că ești printre finaliști?

P.P.Desigur că m-am bucurat, dar mai mult mi-a plăcut modalitatea în care am fost anunțați. I-au anunțat mai întâi pe concurenții din România, după care pe noi. La fel mi-a plăcut cum au fost aranjate steagurile Romaniei și al Moldovei. Sincer, noi chiar ne asteptam sa fim anuntați să trecem în marea finală, deoarece daca participi la un concurs trebuie să fii pregătit la maxim, trebuie să faci totul ca sa fii cel mai bun. Iar noi, precum am  mai declarat – am venit aici sa luptam pentru primul loc.

A.B.Cum ți se par concurenții care vor evolua pe aceeași scena în marea finală?

P.P. Nici chiar din motive lingvistice, nu vreau să numesc anumiți concurenți. În primul rând pentru că sunt concurentii noștri, și într-al doilea rând e – move-makerii și internetul fac mult prea zgomot despre cine trebuie să câștige, cine e mai bun și cine nu este. În plus, daca ascultatorul audiază o data o piesa i se pare bună, dacă o ascultă de două ori, i se pare mai bună, iar de cinci ori e și mai bună. Din acest motiv cel mai mediatizat artist are șanse mai mari să câstige. Din acest motiv nu vreau sa mă pronunț asupra unuia dintre concurenți.

A.B.Care este șansa Republicii Moldova de a se clasa în primii 10 sau chiar de a câștiga?

P.P.  Nu am vorbit cu toata Europa personal, dar eu cred sincer ca avem șanse mari, suntem încrezuți în șansele proprii, și sper că acestea sunt mari.

A.B. Aveți o surpriza pentru finală? Cum intenționați să cuceriți publicul?

P.P. Toată lumea crede că în finală putem face surprize, sau lucruri neasteptate, dar totul este bazat pe muncă și repetiții. Supriza cea mai mare o sa fie cand noi o sa evoluam pe scenă așa cum ne-am planificat și totul o sa funcționeze la maxim. Eu sper ca anume acestea ne va ajuta sa luam un loc de frunte.

A.B.Ce mesaj ai pentru moldovenii din Bulgaria?

P.P. Mă bucur foarte mult că pot să ma adresez diasporei noastre, a Republicii Moldova din Bulgaria. Sincer sunt mândru si simt o mai mare responsabilitate. La fel, vreau sa sa îndemn să priviti cap –coada concursul și sa votați pe cel mai puternic participant

Mulțumesc pentru interviu și își urez succese mari în finală.
Interviu realizat de Alexandra Bivol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Știu ca ai o părere. Loc pentru idei raționale și nu doar...