duminică, 28 noiembrie 2010

Votat!

Secția de votare din Timișoara. 28 Noiembrie 2010
Am votat pentru libertatea de exprimare și de gândire, responsabilitate și siguranță, încredere și prosperitate (naivitate!) La o listă de un metru și ceva, am găsit și partidul pe care îl căutam, am pus ștampila și am simțit că un vot se fură mai puțin (în speranța că nimeni nu a votat pentru mine acasă).
În Timișoara am fost pe la ora 16, am fost a 30 pe una din liste, și cred că am intrat în cei cca 500 de participanți care au fost în Timișoara. Nu mi s-a părut că e zi de vot, prea
ploios și prea puțini la secția de votare, dar ce m-a surprins plăcut e că revenind în Arad, la unul din posturile de radia au difuzat știri despre alegerile din Moldova :)

Am mers la vot cu autostopul, 57 km dintre Arad- Timișoara. Și ce mai contează cu ce mergi și ce distanță e dacă te ghidezi de puterea conștiinței și speranță că poate, poate se schimbă și la tine (în țară) câte ceva; poate, poate oamenii devin mai deschiși și nu-și mai pun hotare la tot ce gândesc.

Votat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Știu ca ai o părere. Loc pentru idei raționale și nu doar...