joi, 13 ianuarie 2011

Exemplu pentru copii


Eu știu să-mi educ copilul (deși bătaia e la rang de dascăl)” sau „eu l-am făcut, eu îl educ” sunt doar câteva replici (ex)comuniste...
  • Facem copii, de parcă ar fi o profesie; dar uităm să-i și educăm, considerând că cei „7 ani de acasă” însemnă bătaie și strigăte...
  • Ne căutăm dreptatea în certuri, deși nu obținem nimic suntem prea orgolioși să recunoaștem.
  • Considerăm greșelile noastre ca pe ceva firesc, iar pe ale celorlalți le judecăm cu prejudecăți, uitând că adevarata Judecată abia vine.
  • Suntem prea egoiști să dăruim dragoste, dar paradoxal o căutam peste tot.
  • Râdem de alții, dar ne pare rău să zâmbim unui străin, îmbrăcând o față de „om serios” (ne place să credem!)
  • Ne vindem sufletul pentru lucruri mărunte (politică, procese pe conștiința altuia, trafic de influență...) uitând că am avea valori.
  • Considerăm slava ca aparținându-ne pe drept și fără efort, deși aceasta se obține prin muncă și pasiune.
  • Cel mai important Om sunt eu”, doar că nu poți fi „cineva” fără „ceilalți”.
Adevărurile mărunte ne dor, însă doar prin sacrificiu putem crea un destin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Știu ca ai o părere. Loc pentru idei raționale și nu doar...